søndag den 17. juni 2012

Introducing Me

Introducing Me


Hejsa. Nu har jeg også valgt at blogge. Jeg har tænkt mig at skrive hvad der sker i mit liv, og skrive om alt mulig awesome ting.


Nå men, jeg vil starte med at fortælle om mig selv..


Jeg hedder Jacob Timothy Nielsen-Gee. Jeg er halv dansker - halv englænder. Jeg er født i Wythenshawe, Cheshire, United Kingdom, oversat jeg er født lige uden for Manchester i England. Min mor er dansker, min far er englænder. Jeg har en lillesøster på otte år, hun hedder Emilie, hun er den mest irriterende, provokerende men alligevel dejligste lillesøster i hele verden. 


Jeg plejede at gå i skole på Fårup, men da jeg er i gang med mine eksamener, er jeg sådan set færdig på Fårup, da vi har haft sidste skoledag. Jeg har indtil videre fået 12 i mundtlig engelsk, 7 i dansk stil og 4 i biologi. Wuup Wuup!! Næste år skal jeg så gå i tiende klasse på Nørrevangskolen, som ligger i Randers.

Jeg er meget glad for fodbold, faktisk er fodbold en kæmpe del af mit liv, jeg er vokset op med det. Min far og mor er begge Manchester United fans, så det er jo nærmest bare gået videre til mig. Jeg holder også med FCK, kald i mig bare en glory-hunter. Jeg har været FCK fan siden jeg var lille, hele min klasse holdte med FCK, så jeg valgte squ bare at holde med dem! :-P

Ja, det var så lidt om mig, jeg håber i vil følge min blog, jeg vil nok skrive så meget så muligt i den, jeg skal bare have tiden, lysten og noget at skrive om!

Peace out - Jace! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar