mandag den 25. juni 2012

Sommerferie fra i morgen af!


Så er det mandag, og normalt er det jo en dårlig ting.. og det er det sådan set også i dag..
Jeg har læst op til min Fysik/Kemi eksamen i morgen, og lige nu slapper jeg bare lige af, men hvor er det lækkert at tænke på når min eksamen er færdig i morgen.. så har jeg ferie! Dog har jeg et meget stramt program den næste uges tid..

Tirsdag: Fysik/Kemi eksamen - Løbetræning.
Onsdag: Translokation / Dimission.
Torsdag: Skal til møde på min nye skole, og skal til Nibe og sove hos min bedsteveninde.
Fredag: Være sammen med min bedsteveninde, og bagefter sove hos min anden veninde, Heidi.
Lørdag - Mandag: Være sammen med Heidi, og så skal jeg hjem om mandagen.

Udover den uge, skal jeg også afsted til min bedstefar, lige når sommerferien rigtig begynder for allesammen. Vi havde en tradition om at tage på camping hvert eneste år.. først tog han med mig, året efter min fætter, nogle år senere min kusine, og nogle år senere min lillesøster. Han er desværre blevet for gammel, men vi kan stadig komme over til ham, og besøge ham i en uges tid, hvilket betyder meget for mig, da han har en kæmpe betydning for mig!


Sad i går og chillede med min awesome kat Nelson. Jeg har haft ham siden jeg var lille, og boede på Amager. Og så har jeg det sejeste søndags hår, og weekend trøje på! Kørte den chill stil!



Hahahaha, sad og kede mig i går, så det endte mig jeg tog random billeder af mig...
Nårh ja, fuck min kvalitet, mit webcam sutter på det groveste............


Jeg håber i kunne lidt mit indlæg, hvis i vil, må i meget gerne følge min blog, det ville gøre mig super glad! Peace from Jace!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar