fredag den 17. august 2012

Tiende klasse.

Hejsa allesammen. Jeg har ikke fået skrevet i et stykke tid, har simpelthen ikke haft lysten, eller noget at skrive om, men nu er jeg her!

Jeg er begyndt i 10.E på boglig linje! Jeg er super glad for min klasse, alle er rigtig flinke, desværre har vi mange stille typer, tror faktisk jeg er den som snakker mest, og så Amina, hun snakker som et vaaaaaaaandfald, hvilket er okay! Det har været en rigtig sjov uge, vi havde sådan noget aktivitetsdag, hvor vi skulle rundt på forskellige poster. Troede vi skulle lave noget idræt noget, så jeg var bare den eneste som havde sportstøj på, så fandt ud af jeg nok er den mest atletiske i vores klasse! Way the go, Jacob!

Nåmen, i slutningen af sommerferien, faktisk den sidste uge tog jeg knallertkørekort, og jeg bestod! Det var pærelet. I vores tre teoriprøver havde jeg i alt 1 fejl. -.- OG det var en fail fejl. :(

Ellers sker der ikke så meget.. Udover der er den pige i min klasse ikke? Hun er seriøst det SMUKKESTE jeg nogensinde har set! Hold da op! Vi delte faktisk en Cocio i dag, gik til Fakta og kiosken sammen, standard i ved, og så krammede hun mig inden vi gik hjem, stille og roligt! ;-)

Jeg håber i alle har haft en god sommerferie, det har jeg! Ligesom jeg håber i har startet godt ud med skolen!

One Love! <3

- Jace.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar