søndag den 15. juli 2012

Nyder du ferien?

Det gør jeg nemlig!

Jeg har været hos min bedstefar i en uge sammen med min lillesøster, Emilie, og jeg har allerede været på Bakken, i Cirkus Arenaland & Sagnland. Jeg må dog indrømme Bakken selvfølgelig var fedest! Der var sindssyg mange forlystelser, 33 helt præcist! Den fedeste var nok Rodeo Arena, det var hvor man kørte i en slags racerbiler, men de var dog ikke specielt hurtige.. :-(

Jeg var også i Roskilde, og nede på havnen, hvor vi gik en tur ned og kiggede på både, og gik og snakkede. Vi fik is fra den der Paradis, hold kæft det smagte godt! Da vi gik hjemad kiggede vi på en kiosk fordi vi skulle have is (Før vi gik op til Paradis), hvor der var en is der kostede 250,- kr!

Har taget nogle billeder da vi var på Bakken, Cirkus Arenaland og da vi gik i Roskilde!

Da vi var på vej til Sjælland for en uge siden, 8 Juli, på færgen! :-)


WEEEEEEEEEE! :-D

Den er uhyggelig! ;-)

Cirkus Arenaland! :-)

Håber i nyder jeres ferie! Send meget gerne forslag, anonyme spørgsmål eller hvad der nu tiltaler jer!
I må have det godt! ++++ Skal i Køge Badeland i morgen, så hvis i skal derhen, må i meget gerne skrive til mig! :-)

Peace out from your spammer, Jace!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar