tirsdag den 26. juni 2012

Ferie!

Så er min sidste eksamen overstået, det betyder at jeg nu officielt har ferie!

Eksamens karakterer:

Fysik/Kemi - 4.
Dansk stil - 7.
Dansk diktat - 7.
Dansk læseprøve - 4. (Vi mistede 5 minutter, og kunne sagtens have klaret den sidste 1½ side på 5 minutter, og mit niveau ligger på normalt 7 eller 10, og vi har mulighed for at tage prøven om, men så skal jeg tage diktaten om, og det vil jeg ikke, jeg ved hvor mit niveau ligger.)
Dansk mundtlig - 7.
Kristendom mundtlig - 4.
Biologi skriftlig- 4.
Engelsk mundtlig - 12.

Har ikke fået mine matematik karakterer tilbage, men de ligger sikkert lavt, da jeg sutter til matematik.

Som i kunne læse i mit tidligere indlæg har jeg en stram plan for den næste uge, men jeg glæder mig som en gal!

Hehe, jeg har igen taget nogle billeder af mig, jeg skulle jo fordrive min tid med et eller andet.


































Ja, jeg ved det, jeg kører den chill stil.. igen.

Jeg håber i kunne lide mit indlæg, der vil komme flere i løbet af ugen.
- Peace from your spammer, Jace!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar