tirsdag den 3. juli 2012

Her er jeg igen.

Hejsa. Så er jeg her igen.
Jeg nyder ferien, jeg kan sove længe, jeg kan være så doven jeg har lyst til! Alligevel var jeg ude og løbe ved en halv 7 tiden, og for halvanden time siden gik jeg over på banen og spillede lidt fodbold, bare for at få frisket mit hoved lidt op igen. Men jeg har faktisk gået og tænkt lidt: Spilder jeg egentlig min tid, gør jeg nu de rigtige ting, er det virkelig det jeg vil? Jeg har tænkt meget over de ting jeg har gjort, efter en episode som skete da jeg besøgte en veninde, den gjorde mig meget utilpas, men samtidig er jeg glad for jeg gjorde det. For det var normalt ikke noget jeg ville have gjort, der kommer det der udtryk YOLO vel ind, selv om det er  et mainstream ord.

Jeg skal faktisk over til min bedstefar i næste uge, og jeg glæder mig som en sindssyg! Elsker at være ovre ved ham, eller have ham på besøg, det er noget af det bedste jeg ved! Han er noget af det bedste, og har en kæmpe betydning for mig!

Kom til at tænke på, hvis i skal til Grøn Koncert i Randers, skriv lige privat over formspring til mig! ;-)


Håber i har en god ferie! Send forslag ind til mig!

Peace from me, Jace!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar